من میتونم

وبلاگی برای من

من میتونم

وبلاگی برای من

عادت میکنیم عزیز

"ما همان چیزی هستیم که به طور مکرر انجام می‌دهیم. بنابراین برتری حاصل یک عمل نیست، حاصل یک عادت است."ارسطو 

 

همچین آشپزخونه را برق انداختم که دیگه تا عید پخت و پز توش حرومه شرعیه. اوضاع خوبه. نسبتاْ مواظب خوردنم هستم و خوردنیام را گم نمی کنم. سعی میکنم از خوردنم لذت ببرم و خوراکی های سالم تر را انتخاب کنم و سعی میکنم بیشتر متحمل باشم و کمتر عصبانی باشم. اینا واسه من عادت نیست. یعنی درواقع عادتام کاملاْ برعکسن. واسه این که این عادتا جای عادتای قبلی بشینن باید خودآگاهانه و صبورانه تلاش کنم. میگن سی روز طول می‌کشد تا یک عادت جدید ایجاد کنیم و نود روز هم طول می‌کشد تا عادتی را ترک کنیم. بنابراین ناامید نمیشم و منتظر میمونم تا درست بشم.  باید سعی کنم یه برنامه پیاده روی خارج از خانه توی برنامه ام داشته باشم. البته باید این کار را یه وقتی بکنم که ابوی گرام بالای سر بچه هاشون باشن. یعنی اگه خیلی خوش شانس باشم شاید بعد از عید!

نظرات 1 + ارسال نظر
tecton دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://S-parlos.blogsky.com

چه جمله ی قشنگی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد