من میتونم

وبلاگی برای من

من میتونم

وبلاگی برای من

روز ششم

خلاصه مجهودات امروز خیلی سریع: روز خوبی بود چون یه کار عقب مانده که خیلی اذیتم میکرد سرانجام گرفت. صبحانه یک کف دست بربری با یک قوطی کبریت پنیر و ناهار یک کف گیر برنج با یک ران مرغ و شام یک برش رولت گوشت با یک کف دست نان بربری. میان وعده ها هم  دو چای و دو چای دکتر سینا و یک چای سبز و یک خرما و یک پرتقال و یک شیر نسکافه و ۸ لیوان آب. ربع ساعت هم هولاهوپ زدم. احساس میکنم کمر باریک شدم.تازه یه مامان درست و حسابی بودم وبه بچه هام سه وعده خوراکی قابل قبول دادم و دعوامون که نشد هیچ عصر هم رفتیم گردش و خرید. آخرش هم این که یادم میمونه به موقع غذا بخورم و از غذا خوردن لذت ببرم چون غذا خوردن باعث آرامش سیستم عصبی می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
tecton دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ب.ظ

خوشحالم خوشحالی امروز
و از خودتم راضی هستی عزیزم

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد