من میتونم

وبلاگی برای من

من میتونم

وبلاگی برای من

قدم به قدم

قصد ندارم کالری بشمارم یا حتی رژیم بگیرم. نه لااقل توی این مرحله. فعلاْ فقط میخوام نسبت به زندگیم - که البته یه قسمت خیلی مهمش هم خوردنه- خودآگاه تر بشم. خیلی وقتا بشقاب پر خالی میشه بدون این که بفهمم کی و چطوری این اتفاق افتاده. باید اول از این رفتار خودم را نجات بدم. هر چند که میدونم با وجود کارهای بچه ها و حرص خوردن های سر میز زیاد هم کار آسونی نیست. و نکته مهم دیگه این که باید وقتی سیر هستم نخورم. اگه بتونم خودم را کنترل کنم که قبل از گرسنه شدن و بعد از سیر شدن دست از خوردن بکشم درواقع لطف بزرگی به خودم کردم. همه این ها نیازمند اینه که بخوام به خودم توجه و رسیدگی کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
اسپرلوس چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ http://S-parlos.blogsky.com

درستشم همینه شما قطعا می تونید...فقط باید صبر کنید و حوصله خرج کنید و گرنه نمی تونید دو روزه به وزن دلخواهتون برسید...
بهتر هر روز هم نرید رو وزنه یه روز خاص و ساعت خاص در هفته مشخص کنید و برین و تغییراتتون رو ببینید...اینطوری فکر کنم بهتر باشه

مرسی دوست عزیز از توصیه های خوبت

مازیار چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ http://nonsmoke.blogsky.com

سلام.
اگه فهمیدی برنامت چیه به منم بگو تا نم بهتر بفهمم. خاطره نویسی میکنی یا میخوای به حالت خوبی برسی؟

خوب فکر میکنم میخوام با این نوشته ها به ذهنم و درنتیجه اش به زندگیم نظم بدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد