من میتونم

وبلاگی برای من

من میتونم

وبلاگی برای من

روز هفتم

بالاخره روز هفتم انسان را خلق کرد. هیچ کی که نمیدونه علتش چی بوده؟ عشق یا شناخته شدن یا صورتی از کمال خویش بر روی بوم آفرینش کشیدن؟ به هر حال زیبایی را دوست داشت و زیبا خلق کرد و منم زیبایی را دوست دارم و به قول دوستی هیچ چیز از زیبا بودن خوشمزه تر نیست. صبحانه یک کف دست بربری با کره عسل خوردم و نهار و یک کف گیر برنج با یک ماهی قزل آلای سرخ شده - دوست نداشتم راستش خیلی چرب بود و اصلا با لذت نخوردمش ولی خوب خانه مادر جانم بودم و نمیشد کاری کرد- و شام یک تخم مرغ نیم رو با کمی پنیر و دو برش تست سنان. میان وعده ها هم ۱۰ لیوان آب و ۶ لیوان چای و یک خرما و یک برش کیک ساده و یک سیب و یک پرتقال. برنامه ورزشیم یک ساعات هولاهوپ و چرخونک بود که خیلی هم خوب و لذت بخش بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
tecton سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد