من میتونم

وبلاگی برای من

من میتونم

وبلاگی برای من

روز چهارم

یه روز بیخود. صبح شیشه تمیز کردم و ناهار مهمان بودیم و بعدش رفتیم ختم یک بنده خدا و سری هم به مادر شوهر زدیم و برگشتیم خانه و شام درست کردم و بعد هم کاشف به عمل اومد کامپیوتر جان ریخته به هم که تا حالا گرفتارش بودم. لباس های شسته شده توی ماشین ماندن و دیگ های غذا توی دستشویی. اما کارنامه امروزم: یک تست سنان با یک قاشق سالاد الویه صبحانه بود. ناهار یک کف گیر برنج با مقداری مسمای بادمجان که خیلی خوشمزه بود و سالاد و سبزی هم باهاش خوردم و البته سالاد را بدون سس میخورم. شام نصف کف گیر ماکارونی و یک سوم  یک نان لواش با سالاد. میان وعده ها هم یک لیوان شیر و یک بیسکویت و یک شکلات کوچولو. ۵ لیوان و آب و چهار لیوان چای سیاه هم خوردم و یک پرتقال. شام میتونستم کمتر بخورم اما به خاطر به هم ریختن کامپیوترم عصبی بودم و همه اش دلم میخواست یه چیزی بخورم و حتی بعد هم که نشسته بودم سرش یکی دو بار تا آشپزخانه دنبال خوردنی رفتم و از نظر روانی خیلی نیاز به خوردن داشتن که یک بارش یه لیوان آب خوردم. بیسکویت و شکلاتی که خوردم خیلی کوچولو و خوشمزه بودن. ناراحت نیستم. متوجه شدم که کمتر از اونی که فکر میکردم آب میخورم. خوب باید یادم به خوردن آب باشه. ظاهرا آب هم مثل لبنیات و میوه در برنامه غذاییم جای درست و حسابی نداشته. حالا باید برم دیگها را بشورم و لباس ها را بندازم که خشک بشن. فردا حتما روز بهتریه و درست تر عمل میکنم. راستی مثل این که تشنه ام. پس یه لیوان دیگه هم آب میخورم و میشه شش لیوان آب.  

پ. ن. خبر خوش این که امروز از جنگنده و بمب باران خودی ها هیچ خبری نبود.

نظرات 2 + ارسال نظر
tecton شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ http://S-parlos.blogsky.com

ببخشید منظورتون کدوم جنگنده و بمباران هاست؟!

خوب به هر حال هر کدوم جنگنده های خودمون را داریم دیگه

مازیار شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://nonsmoke.blogsky.com

خیلی خوب شده ولی وقتی کارنامه روزتو میبینم فکر میکنم یه جای کار اشتباه دقیقاْ نمیدونم کجا ولی فکر کنم هم سالاد الویه و هم ماکارونی از غذاهای با کربو هیدرات بالاست و باعث اضافه وزن میشه. پیشنهاد میکنم صبحانه همون نان پنیر بخوری بهتر باشه. البته من اطلاعات کافی ندارم گفتم فکر میکنم.
فکر کنم بچه هات خیلی باحال باشن از طرف من ببوسشون . راستی خانمم واست سلام رسوند.

با انتخاب خوراکی هایی که کالری کمتری دارند خوب البته میشه حجم بیشتری خورد و بهتر سیر شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد