من میتونم

وبلاگی برای من

من میتونم

وبلاگی برای من

و آغاز یک پایان

امروز صبح ترازوی دیجیتالی بی خاصیت اتاقم عدد ۹۶.۴ را بهم نشان داد. درست نمیدونم منظورش چی بود. اما این را میدونم که این چیزی نبود که من میخواستم. ۱۰ سال   پیش هیچ وقت باورم نمیشد یه روزی انقدر گنده باشم و بیست سال پیش باورم نمیشد یه روزی انقدر خسته باشم و سی سال پیش باورم نمیشد یه روزی انقدر بی برنامه باشم. فقط یه چیزی را خوب میدونم اونم اینه که دیگه نمیخوام اجازه بدم این وضع و شرایط ادامه پیدا کنه. این وبلاگ محلیه برای ثبت تاریخیه مبارزه من با من. پس به امید موفقیت قطعی من.

نظرات 1 + ارسال نظر
مازیار سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ http://nonsmoke.blogsky.com

سلام
تصمیم خوبی گرفتی. منم دارم مبارزه میکنم. به منم سر بزن. حالا بهتره مشخص کنی اول باید با چی مبارزه کنی اضافه وزن یا ....

مرسی دوست خوب. اولین مهمان خونه همیشه تو ذهن و دل آدم میمونه. از هر چی دم دستم رسید شروع میکنم. فقط یه کیسه بکس خوب میخوام. همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد