من میتونم

وبلاگی برای من

من میتونم

وبلاگی برای من

اندک اندک

هفته اول موفقیت آمیز بود. بدون رژیم و بدون حسرت و بدون گرسنگی یک کیلو و هفتصد گرم پایین اومدم. گفتم که کمر باریک شدم  دیگه! مهمترین دست آورد این هفته این بود که خوراکی هایم را گم نکردم و به جای خوردم. یعنی لااقل توی فرایند خوردن انقدر خودآگاه بودم که بفهمم دارم میخورم. هفته دوم باید تمرکزم را روی با دقت و با لذت خوردن بیشتر کنم و اگر چیزی را میل نداردم نخورم حتی اگه فقط نصف آخرین لقمه باقی مانده باشه. به محض سیر شدن کنار میکشم. خوردن آب و سالاد و میوه و داشتن فعالیت بدنی هم فراموش نمیشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
tecton چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

موفق باشید

مازیار یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ http://nonsmoke.blogsky.com/

خیلی خوشحالم که نتیجه گرفتی و امیدوارم همینجوری پیش بری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد